منتدى البابا كيرلس و مارمينا و ابونا يسى
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  16996
أهلا بكم فى منتدى البابا كيرلس و مارمينا و أبونا يسى
عزيزى الزائر / عزيزتى الزائرة : يرجى التكرم بالدخول اذا كنت عضوا بالضغط على كلمة دخول و كتابة اسمك و كلمة السر
واذا لم تكن قد سجلت بعد يسرنا اشتراكك فى المنتدى بالضغط على كلمة تسجيل
لإخفاء هذه النافذة اضغط على إخفاء
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  16996
أهلا بكم فى منتدى البابا كيرلس و مارمينا و أبونا يسى
عزيزى الزائر / عزيزتى الزائرة : يرجى التكرم بالدخول اذا كنت عضوا بالضغط على كلمة دخول و كتابة اسمك و كلمة السر
واذا لم تكن قد سجلت بعد يسرنا اشتراكك فى المنتدى بالضغط على كلمة تسجيل
لإخفاء هذه النافذة اضغط على إخفاء
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالمجلةأفلام دينيةترانيمأحدث الصورعظاتبرامجالعابالتسجيلدخولمركز رفع الصور
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
أوامر مهمة
المواضيع الأخيرة
» شريط / كنيستى - المعلم ابراهيم عياد
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالثلاثاء 02 أغسطس 2022, 12:07 am من طرف هاني الناجح

» شريط (( الشهداء )) للمرنم انطون ابراهيم عياد
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالثلاثاء 02 أغسطس 2022, 12:02 am من طرف هاني الناجح

» شريط (( ساكت ليه )) للمرنمة هايدى منتصر
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالثلاثاء 26 أبريل 2022, 9:59 am من طرف michel sobhy

» مجموعة اشرطة للمعلم ابراهيم عياد
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالجمعة 08 أبريل 2022, 11:51 am من طرف usama caribou

»  قصة الرحمة حياة
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالثلاثاء 08 مارس 2022, 10:48 pm من طرف kamel

» ملف كامل عن ظهورات العذراء حول العالم على مر العصور !!!
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالثلاثاء 08 مارس 2022, 10:38 pm من طرف kamel

» صلاة من عمق القلب لك يارب ????????????????
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالثلاثاء 08 مارس 2022, 10:26 pm من طرف kamel

» مقولة أعجبتنى.. ياريت الجميع بشارك..!!
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالثلاثاء 08 مارس 2022, 10:14 pm من طرف kamel

» من معجزات ابونا يسى
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالخميس 10 يونيو 2021, 10:25 am من طرف malak lopos

» قصه حياه ابونا يسى
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالخميس 10 يونيو 2021, 10:23 am من طرف malak lopos

» كتاب معجزات ابونا يسى ميخائيل الجزء ال 38 ( 3 )
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالخميس 10 يونيو 2021, 10:22 am من طرف malak lopos

» تمجيد للأنبا ابرآم اسقف الفيوم و الجيزة بمناسبة عيده
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالخميس 10 يونيو 2021, 10:17 am من طرف malak lopos

» من معجزات الأنبا ابرآم اسقف الفيوم والجيزة
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالخميس 10 يونيو 2021, 10:16 am من طرف malak lopos

» صلاة للبابا كيرلس كتبها لأحد الطلبة
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالثلاثاء 09 مارس 2021, 10:54 am من طرف malak lopos

» من اقوال البابا كيرلس السادس
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالثلاثاء 09 مارس 2021, 10:53 am من طرف malak lopos

» مفاجأة رائعة 19 شريط للبابا كيرلس بمناسبة عيد نياحته
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالثلاثاء 09 مارس 2021, 10:51 am من طرف malak lopos

» 56 معجزة للبابا كيرلس بمناسبة عيد نياحته
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالثلاثاء 09 مارس 2021, 10:51 am من طرف malak lopos

» woooooooooooooooow
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالجمعة 22 يناير 2021, 5:09 pm من طرف ماجد فايزفرج

» فيلم ابونا يسطس الانطونى________جمييييييييييييييل جداااااا
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالجمعة 22 يناير 2021, 5:07 pm من طرف ماجد فايزفرج

»  سنة جديدة ... ( كلمات الشاعر و الروائى / وائل كرمى )
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالأربعاء 13 يناير 2021, 10:48 am من طرف وائل كرمى

» شريط (( وفى دينى )) للمرنم الرائع ( فرج عزيز )
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالخميس 20 أغسطس 2020, 10:09 pm من طرف usama caribou

» اسطوانة الأجبية مكتوبة و مسموعة
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالسبت 15 أغسطس 2020, 6:03 pm من طرف malak lopos

» العذراء فى القداس الإلهى
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالخميس 06 أغسطس 2020, 10:27 am من طرف malak lopos

» معجزه العذراء والابره
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالخميس 06 أغسطس 2020, 10:23 am من طرف malak lopos

»  ليك فى قلبى كلام ... ( كلمات الشاعر و الروائى / وائل كرمى )
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالأربعاء 05 أغسطس 2020, 10:28 am من طرف وائل كرمى

» معجزات الشهيد ابانوب النهيسى
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالجمعة 31 يوليو 2020, 5:33 pm من طرف malak lopos

» معجزة للقديس ابانوب
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالجمعة 31 يوليو 2020, 5:32 pm من طرف malak lopos

» شريط (( طوباك يا ابانوب )) للشماس بولس ملاك
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالجمعة 31 يوليو 2020, 5:29 pm من طرف malak lopos

» الكتاب المقدس مكتوب و مسموع ( العهد القديم )
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالخميس 30 يوليو 2020, 5:28 pm من طرف malak lopos

»  شريط أيتها العذراء المعلم ابراهيم عياد + أنطون ابراهيم
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالثلاثاء 21 يوليو 2020, 8:35 pm من طرف كيرلس رزق

» شريط سحابة شهود للقديس يوليوس الاقفهصى بولس ملاك
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالثلاثاء 21 يوليو 2020, 8:23 pm من طرف كيرلس رزق

» اسطوانة الأسفار القانونية الثانية مكتوبة و مسموعة
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالجمعة 17 يوليو 2020, 6:50 pm من طرف malak lopos

» الكتاب المقدس مكتوب و مسموع
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالأحد 12 يوليو 2020, 11:32 am من طرف malak lopos

»  مدينة الحب ... كلمات (الشاعر و الروائى / وائل كرمى )
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالجمعة 09 أغسطس 2019, 5:58 pm من طرف وائل كرمى

»  شريط غالي عليه (( روماني روؤف وفرج عزيز ))
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالخميس 18 يوليو 2019, 11:00 pm من طرف romany nasser

» شريط (( فى عينى دمعة )) للمرنم ذو الصوت الرائع فرج عزيز
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالخميس 18 يوليو 2019, 10:15 pm من طرف romany nasser

» شريط أنا المفدى للمرنم فرج عزيز
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالخميس 18 يوليو 2019, 10:14 pm من طرف romany nasser

» قصة كلام الناس
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالثلاثاء 09 يوليو 2019, 10:23 am من طرف مريانا

»  معجزة لبابا كيرلس السادس
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالجمعة 21 يونيو 2019, 10:20 am من طرف malak lopos

» قصة أين ذهب الرسم؟
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالجمعة 21 يونيو 2019, 10:11 am من طرف malak lopos

شارك اصدقائك على الفيس بوك و تويتر و جوجل
شروحات مهمة
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  01010110

قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  01010111

قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  01010112

قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  0011
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
malak lopos
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  I_vote_rcapقصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  I_voting_barقصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  I_vote_lcap 
سالى عبده
قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  I_vote_rcapقصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  I_voting_barقصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  I_vote_lcap 
عزت
kamel
مريانا
د.محبوب
mmk
بهيج
مارونا
diana.wahba
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 5588 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو mohamed38389393hany فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 38273 مساهمة في هذا المنتدى في 16742 موضوع
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 30 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 30 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 563 بتاريخ الخميس 24 مايو 2012, 9:00 pm
اختار لغة المنتدى
أختر لغة المنتدى من هنا

قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟

كاتب الموضوعرسالة
مريانا
عضو ماسى
 عضو ماسى
مريانا

قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Empty
مُساهمةموضوع: قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟    قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟  Emptyالجمعة 17 مايو 2019, 11:27 am

فتاه احبها الجميع ولاكن من تزوجها !!??

يحكى ان فتى قال لابيه اريد الزواج من فتاه رأيتها وقد عحبنى جمالها وسحر عيونها
رد عليه الاب وهو فرح ومسرور وقال اين هذه الفتاه حتى اخطبها لك يابنى ، فلما ذهب ورأى الاب هذه الفتاه اعجب بها وقال لأبنه: اسمع يابنى هذه الفتاااه ليست من مستواك وانت لا تصلح لها هذه يستاهلها رجل له خبرة فى الحياة مثلى
اندهش الولد من كلام ابيه وقال له: كلا انا سأتزوجها ياأبى وليس انت وتخاصما وذهبا لمركز الشرطة ليحلو لهم المشكلة وعندما قص للضابط قصتهما قال: احضرو الفتاه لكى نسألها من تريد(الابن ام الاب)
ولما رآها الضابط انبهر من حسنها وفتنته وقال لهم: هذه لا تصلح لكما بل تصلح لشخص مرموق فى البلد مثلى وتخااصم الثلاثة وذهبو الى الوزير وعندما رأها الوزير قال هذه لا يتزوجها الا الوزراء مثلى وتخاصمو عليها حتى وصل الأمر الى امير البلدة وعندما حضروا قال: انا سأحل لكم المشكلة احضرو الفتاه فلما رأها الأمير قال: هذه لا يتزوجها الا الامراء مثلى و(تجادلو جميعاً)
ثم قالت الفتاه: انا عندى حل /سوف اركض وانتم تركضون خلفى والذى يمسكنى اوﻵ هو نصيبه ويتزوجنى وفعلاً ركضت وركضو الخمس خلفها (الشاب والاب والضابط والوزير والامير)
وفجأة وهم يركضون خلفها سقطو الخمسة فى حفرة عميقة ثم نظرت عليهم الفتاه من اعلى وقالت:هل عرفتم من انا!!!!!
انا الدنيا!!!!
انا التى يجرى خلفى جميع الناس ويتسابقون للحصول على ويلهون عن دينهم فى اللحاق بى حتى يفوت الاون ويقعو فى القبر ولن يفزوا بى
يااارب لا تجعل الدنيا اكبر همنا ، يااارب تكمل ايام غربتنا على الأرض بسلام ارجعوا الي ربنا 🙏🙏

لاتحبوا العالم ولا الاشياء التى فى العالم لان العالم يزول وشهوته معه واما من يعمل بمشيئة الله يبقى الى الابد

قصة مين عايز يتجوزني؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اعلان هام لكل الأعضاء
» عايز منك هدية
» حد عايز رسالة حلوه
» عايز اهرب من نفسي
» عايز أجيلك ياربى بس مش قادر